Kreativnost v poslu: kako prepoznati strateške priložnosti

Pomagam vodstvom podjetij, da bodo dosegla večjo kreativnost v poslovanju in lažje prepoznala naslednjo veliko idejo za svoj asortiman.

Želim izvedeti več

Se strinjate, da se svet vrti mnogo hitreje kot včasih? Ne sicer dobesedno, ampak kar zadeva cikel izdelkov, tehnologij, sprememb življenjskega stila ljudi, …?

Vprašanja, kam razvijati obstoječ nabor izdelkov, kako najti uporabne ideje za nove izdelke ali storitve, mogoče spremeniti svoj poslovni model, se zato porajajo v mnogih podjetjih.

Predvsem tistih, ki želijo biti prepoznana kot inovativna, bolje izkoriščati svoje kapacitete ali preprosto iti v korak s časom ali biti korak pred konkurenco.

Glavno oviro pri iskanju rešitev za osvežen okvir poslovanja predstavlja dejstvo, da posamezniki najraje razmišljajo samo znotraj svojih miselnih okvirjev, znotraj istega poslovnega modela, po ustaljenih poteh in postopkih, kar običajno ne pripeljejo do želenih novosti ali preboja.

V coaching programu vas korak po koraku usmerjam pri tem, kako lahko pogledate širše, izven znanega in ustaljenega zemljevida, da boste lažje prišli do dobrih idej o tem:

 

  • s čim bi bilo v bodoče smiselno dopolniti ali spremeniti portfelj vaših izdelkov ali storitev
  • kako razbrati, na katere trende (nekatere vidimo, druge ne, za nekatere smo prepričani, da niso pomembni….) se opreti, saj le-ti prinašajo priložnosti
  • s kakšno idejo se prijaviti na razpis za sredstva
  • kako si oblikovati scenarije za različne variante razvoja trga – tisti, ki razmišljajo o scenarijih, navadno mnogo hitreje odreagirajo na spremembe in postanejo zmagovalci