Edinstveni način poslovanja - koraki do uporabne ideje za vašo avtentičnost
Pomagam podjetnikom in direktorjem, da bodo znali atraktivno predstaviti svoj posel, poiskati konkurenčno prednost in IZSTOPATI iz konkurence ……. ter tako lažje pridobivati povpraševanja strank in nova naročila.
Izziv v poslu, še posebej tam, kjer je v panogi mnogo podobnih ponudnikov, je biti pri strankah zaznan kot DRUGAČEN, POSEBEN, SPECIALEN.
Če to dosežete, boste deležni mnogo večjega števila povpraševanj od drugih, ki mogoče nudijo podobne izdelek ali storitve, ampak niso »nič posebnega«, vseh pa vas je dosti, kar še otežuje izbiro. Če rečemo prosto po googlu: v možganih strank boste v neki kategoriji visoko na prvi strani, kjer se deli večina povpraševanj.
Ena od stvari, na katero se lahko osredotočimo, je vrednost za stranko. Mogoče vemo, mogoče pa ne vemo točno, zakaj nekdo kupi oz. kupuje naše izdelke ali storitve. Po domače povedano, kaj stranka pridobi do take mere, da je za to pripravljena dati svoj denar.
In tukaj sedaj nastopi izziv, kako stranki predstaviti oz. opisati, kaj ji nudimo, da bo prepoznala vrednost. Ker ne morete samo reči, da nudite fotografske storitve, ker v resnici prodajate čudovite spomine, ni smiselno reči, da nudite okna z najnovejšimi profili z min. toplotno prevodnostjo, ker v resnici prodajate prihranke pri ogrevanju. In ne prodajate penine, ampak dobro vzdušje na proslavljanju.
Skozi coaching torej spoznate, kako:
- na tržno učinkovit način predstaviti svojo ponudbo / posel: da bodo potencialne stranke hitro prepoznale koristi in vas kontaktirale ali obiskale
- določiti, v čem ste (lahko) boljši in bolj prepoznavni od konkurence: kako se pozicionirati drugače od podobnih ponudnikov in ustvariti razliko
Ob naročilu prejmete še BREZPLAČEN BONUS: predstavitev učinkovitih tehnik za reševanje morebitnih prodajnih ugovorov
Po raziskavah je preko 85% podjetij, ki so se odločila za coaching, potrdilo, da se jim je ta investicija vsaj dvakratno povrnila.
Zakaj se ne bi tudi vam?